VPN security

اطمینان از امنیت ارتباط با خرید VPN و کریو

وب سایتهای زیادی وجود دارند که ادعا دارند خرید VPN آن ها برای استفاده بهترین است. با این حال، به نظر نمی رسد هیچ سایتی به شما بگوید که چه حفاظت آنلاینی واقعا سرویس آنها ارائه می دهد. شما می توانید در مورد مقدار پهنای باند یا سرعت دسترسی هر ارائه دهنده ای که در دسترس است بخوانید، اما به ندرت مروری در مورد اینکه چه مقدار امنیت سرویس VPN ارائه می دهد و یا کدام نوع از حفاظت آنلاین را آن ارائه دهنده دارد، پیدا خواهید کرد. آنها می توانند ادعا کنند که امن هستند، اما تا وقتیکه یه منتقد به شما بگوید هر نوع متفاوت چه نوع حفاظت آنلاینی دارد، شما نخواهید دانست کدام نوع بهترین است.خرید VPN و خرید کریو در سایت های زیادی از جمله parsvpn.online آنجام میشود.

VPN security

ما می خواهیم در اینجا اطلاعاتی در مورد انواع ارائه دهنده های مختلف VPN ارائه دهیم و به شما اجازه دهیم که خودتان تصمیم بگیرید. بخشی از این سرویس به شما می آموزد در مورد یک سرویس VPN به دنبال چه چیزهایی باشید و که شامل تعریف انواع مختلف حفاظت آنلاین است، بنابراین وقتی که شما به سمت یک ارائه دهنده VPN رفتید می دانید به دنبال چه باشید.

هدف خرید VPN

خرید یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN همانند خرید کریو راهی امن برای اتصال به اینترنت است. چیزی که خرید VPN ارائه می دهد ارائه حفاظت آنلاین بوسیله اتصال شما به سرویس آنها و رمزگذاری همه داده های منتقل شده بروی اینترنت است. به این معنا که شما را ناشناس می سازد. اگر از یک میزبان WI-FI استفاده می کنید، ترافیک و کار شما به آسانی توسط دیگران قطع می شود. WIFI ناامنترین راه برای استفاده از اینترنت است، بنابراین اشتراک VPN امری ضروری است اگر بسیار زیاد از WIFI ، به خصوص سرویس های WIFI رایگان مانند هتل ها استفاده می کند.

بسیاری از مردمی که در اطراف جهان زندگی می کنند، در کشورهایی زندگی می کنند که دارای سانسور اینترنت هستند. با خرید VPN و همچنین خرید کریو شما می توانید فایروال کشورها را دور بزنید و به هر چیزی که در اینترنت ارائه می شود دست یابید. یک سرویس VPN مانع از این می شود که دولت استفاده شما را محدود کند. با این حال، کشورها می توانند دسترسی به سرویس های VPN خاص را مسدود کند، بنابراین شما مجبور هستید که مطمئن شوید که ارائه دهنده در کشور شما در دسترس باشد.

دلیل دیگری برای اشتراک سرویس VPN دستیابی به سرویس های رسانه ای ویدئویی، تلویزیون و اخبار است که تنها در کشور مبدا آن در دسترس است. برای مثال، اگر شما می خواهید به خارج از بریتانیا سفر کنید، نمی توانید به اخبار BBC بدون اشتراک به یک VPN که در بریتانیا سرور دارد، دست یابید.

پروتکل های مختلف VPN و کریو

انواع مختلف حفاظت آنلاین که سرویس VPN ارائه می دهد توسط پروتکل هایی که استفاده می کند تعیین شده است. PPTP یکی از متداولترین پروتکل های استفاده شده توسط بیشتر ارائه دهندگان VPN است. این اولین حفاظت آنلاین است که توسط اولین سرویس های VPN بکار برده شده است و به اندازه کافی برای بیشتر کاربران اینترنت خوب است. با این حال، این نوع از حفاظت آنلاین توسط کشورهای خاصی، مانند چین محدود شده اند. شما مجبور خواهید شد تا راه امنتری برای دسترسی به هر چیزی در اینترنت پیدا کنید.

ارائه دهنده SSL بهترین امنیت آنلاین و استفاده شده برای بانکها و کمپانی های کارت های اعتباری است. SSL یک اتصال امن، رمزگذاری شده بین کامپیوتر شما و سرور VPN ایجاد می کند. بهترین چیز در مورد این نوع از حفاظت آنلاین این است که شما نیازی به نصب کردن هیچ نوع نرم افزاری برای استفاده از این نوع حفاظت ندارید.

در اینجا یک میزبان از دیگر پروتکل های VPN وجود دارد، اما این ها دو نمونه از متداولترین اند. PPTP حفاظت آنلاینی که SSL می تواند ارائه بدهد را ندارد، اما برای بیشتر کاربران به خوبی کار می کند. با این حال، اگر به دنبال بهترین حفاظت آنلاین هستید، احتیاج به پیدا کردن سرویس VPN دارید که انواع مختلفی از حفاظت آنلاین را دارد. در اینجا لیستی از 5 تا از بهترین ارائه دهندگان VPN وجود دارد. که سرآمد انها parsvpn.online است.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online