VPN_in_4_Easy_Steps

راه اندازی ساده VPN بی خرید

شما تصمیم گرفته اید شبکه خصوصی مجازی برای سیستم خانگی یا اداری خود راه اندازی کنید. در مورد مزایای خرید VPN  و اینکه چطور می توانند کارهای مختلف مثل امن نگه داشتن، دسترسی به سایت های محدود شده جغرافیایی و به اشتراک گذاشته شده فایلها به صورت امن بین دوستان، خانواده و همکاران را فراهم کنند.

VPN_in_4_Easy_Steps

اکنون در اینجا در مورد چهار مرحله آسان برای راه اندازی شبکه خصوصی مجازی صحبت می کنیم.

مرحله 1: انتخاب نوع VPN قابل خرید

4 نوع اصلی از پروتکل های VPN برای انتخاب وجود دارند که هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند. آنها موارد زیر هستند:

Secure Socket Layers (SSL) یکی از انواع متداول VPN، شبکه های SSL بسیار محبوب اند و اغلب توسط بانکها و سایتهای تجارت الکترونیک استفاده می شوند. شما ممکن است متوجه لوگو کوچک SSL در مرورگر خود هنگامیکه اطلاعات حساس را تکمیل می کنید شده باشید. شبکه های SSL به شما اجازه اتصال از طریق مرورگر وب را می دهند و برای استفاده آسانتر از دیگر انواعی هستند که در ادامه بحث می کنیم. اگر برای اولین بار از VPN خرید استفاده می کنید توصیه میکنیم که از SSL استفاده کنید.

پروتکل تونلینگ لایه 2 (L2TP) رمزگذاری یا محرمانه بودن را عرضه نمی دارد به طوریکه بر رمزگذاری پروتکل تکیه دارند که از طریق تونل به منظور حفظ حریم خصوصی از آن می گذرد.

Point to Point Tunneling (PPTP) این ساده ترین و آسانترین VPN برای استفاده است، اما کمترین امنیت برای اینکه یک کانال کنترل بر روی یک پروتکل کنترل انتقال و تونل کپسوله سازی مسیریابی عمومی برای یک تونل نقطه نقطه امن استفاده می کند. PPTP از رمزگذاری متکی بر تونل برای ارائه امنیت استفاده نمی کند.

مرحله 2: انتخاب یک ارائه دهنده VPN

هنگامیکه تصمیم گرفتید کدام نوع از VPN را برای استفاده می خواهید، وقت آن است که یک ارائه دهنده سرویس انتخاب کنید!

مهم است ویژگی هایی که به دنبال آن هستید شامل برنامه های تلفن همرا و پیکربندی امنیتی پورت به پورت را جستجو کنید.

مرحله3: انتخاب یک طرح

هنگامیکه یک ارائه دهنده VPN انتخاب کردید، اغلب باید مبلغی برای آن پرداخت کنید. اگر شما فقط طرحی می خواهید که در مسافرت یا در کار از راه دور از آن استفاده کنید، ممکن است حتی سرویس های رایگان را نیز داشته باشید.

اگر شما برنامه ای برای استفاده بیشتر دارید، نیاز به به روز رسانی خواهید داشت و بسیاری از طرح ها هستند که برای قراردادهای بلند مدت تخفیف می دهند.

مرحله 4: نصب و اتصال

مرحله نهایی دانلود برنامه از طریق صفحه وب سرویس است.

باید یک سری دستورالعمل ساده وجود داشته باشد که شما را راهنمایی کند.

هنگامیکه برنامه را دانلود و راه اندازی کردید یا حساب کاربری خود را ایجاد کردید، مهم است که مطمئن شوید که هر زمانی که از اینترنت استفاده می کنید به آن متصل شوید.

اغلب اوقات کاربران جدید گمان می کنند که VPN همواره حتی پس از اینکه آنها کامپیوتر را خاموش یا ری استارت می کنند متصل است.

خلاصه

حالا که شما تصمیم گرفته اید به دنیای امن و شگفت انگیز کاربران VPN بپیوندید، اجازه بدهید دوباره 4 مرحله را سریعا تکرار کنیم.

ابتدا نیاز دارد یک پروتکل مناسب انتخاب کنید. من به شخصه SSL را پیشنهاد می کنم.

دوم اینکه یک شرکت VPN انتخاب کنید. برای این موضوع وقت بگذارید و با تحقیق و بررسی اینکار را انجام دهید.ما به شما parsvpn.online را پیشنهاد میکنیم.

در مرحله بعد نیاز است که طرح مناسبی انتخاب کنید. اگر نیازی به استفاده همیشگی از VPN ندارید، پیشنهاد می کنم از گزینه های VPN رایگان استفاده کنید که به شما اجازه استفاده از خدمات خود را به صورت کاملا رایگان می دهند.گرچه سرویس های قابل خرید معمولا کیفیت بالاتری دارند.

در نهایت شما نیاز به نصب برنامه  یا ایجاد حساب کاربری دارید سپس اطمینان از متصل بودن VPN هر زمانی که وارد می شوید، VPN مانند دیگر برنامه ها نیست و شما برای حفاظت از اطلاعات خود و استفاده از آن باید ابتدا آن را فعال کنید.

با استفاده از این مراحل شما به آسانی VPN خود را خواهید داشت و از یک اینترنت امن لذت می برید.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online