dedicated-ip

خرید VPN اختصاصی بهترین گزینه کریو

یک آدرس IP اختصاصی یا ثابت منحصر به خود شما است. این به شما اجازه می دهد به صورت از راه دور از کامپیوتر خانه به دفتر یا از دفتر خود به کامپیوتر خانه متصل شوید. از آنجا که شما در حال خواندن این مقاله برای پیدا کردن بهترین ارائه دهنده فروش  IP VPN هستید، ما فرض می کنیم که شما می دانید یک شبکه خصوصی مجازی چیست. با این حال نگاه سریعی به آن می اندازیم.جهت خرید VPN با ایپی اختصای به سایت parsvpn.online مراجعه کنید.

dedicated-ip

خرید یک VPN یا کریو یا شبکه خصوصی مجازی فن آوری ای است که به شما اجازه می دهد تا به صورت امن کامپیوترهای خود را به سرور آنها متصل کنید و داده های رمزگذاری شده را در سراسر اینترنت منتقل کنید. با رشد سریع اینترنت، شما نیاز دارید که از ارتباطات کاری خود، اطلاعات شخصی و ناشناس ماندن در حال استفاده از اینترنت محافظت کنید.

پیدا کردن بهترین ارائه دهنده فروش VPN اختصاصی مهم است اگر شما بخواهید به صورت از راه دور به کامپیوتر دیگری متصل شوید و هنوز هم گمنانی خود را حفظ کنید. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران اینترنت به خرید VPN تمایل پیدا کردند. شما در خواهید یافت که از این سرویس ها استفاده کنید، نه تنها برای اینکه از انتقال داده های شما حفاظت می کند، بلکه به شما اجازه می دهد تا سانسورهای دولتی را دور بزنید یا از سرویسی که تنها در یک کشور در دسترس است استفاده کنید مانند Hulu که تنها برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است.

تفاوت بین VPN با IP اختصاصی و IP اشتراکی

بیشتر سرویس های VPN از IP اشتراکی استفاده می کنندو به این معنی که شما آدرس IP مشابه با هر یک از دیگر اعضای سرویس که به سرور متصل اند به اشتراک خواهید گذاشت. بهترین ارائه دهندگان IP VPN اختصاصی تضمین می کنند که شما یک آدرس IP اختصاصی دارید که تنها شما را حفاظت می کند. برای مثال، اگر شما به اشتراک Hidemyass.com در آمده باشید و یک آدرس IP اختصاصی از ایالات متحده انتخاب کرده باشید، این سرویس بیش از 20000 آدرس IP مختلف دارد که می تواند به شما بدهد. این سرویس VPN هر دو آدرس IP اختصاصی و اشتراکی را برای اعضای خود در دسترس دارد.

انتخاب بهترین ارائه دهندگان خرید IP VPN اختصاصی

بسیاری از سرویس های VPN ادعا می کنند که آنها بهترین ارائه دهنده IP اختصاصی هستند. با این حال، شما واقعا نمی دانید تا زمانیکه آنها را با چندین سرویس VPN دیگر مقایسه کنید. این می تواند یک کار مهم باشد. با این حال، ما با چندین کارشناس تماس گرفتیم و آنها از بین ارائه دهندگان VPN تعیین کردند که کدام واقعا بهترین ارائه دهنده IPVPN اختصاصی است.

ما برای یک میزبانی چیزهای مختلفی را جستجو کردیم، مانند تعداد سرورهایی که دارد، مکانی که سرورها واقع اند، چند آدرس IP در دسترس دارند، آیا آنها واقعا IP اشتراکی دارند یا IP اختصاصی است، نظرات مشتریان و نگاهی به هزینه های آن ها انداختیم.

پس از اتصال و استفاده از صدها سرویس، لیستی از 5 ارائه دهنده برتر اختصاصی تهیه شد. ما آنها را از بهترین تا پنجمی مرتب کردیم.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online